איך לבחור גוזם או לוגר?

כשזה מגיע לבחירת גוזם או לוגר, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. שקול את סוג העבודה שאתה תשתמש בה. אם אתה רק גזום את המשוכות שלך, לא תצטרך דגם כבד. עם זאת, אם אתה מתכנן לבצע רישום רציני, תצטרך משהו שיכול להתמודד עם העבודה. חשבו על גודל השטח שבו תעבדו. אם יש לכם חצר גדולה, תזדקקו לגוזם עם טווח הגעה ארוך. שקול את התקציב שלך. גוזמים וחוצים יכולים לנוע במחירים של מתחת ל-100 דולר ועד למעלה מ-1,000 דולר. על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכל לבחור את הגוזם או החותך הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

מהם סוגי הגוזמים והכורתים השונים הקיימים היום בשוק

כפי שכל בעל בית יודע, שמירה על חצר מסודרת ומסודרת יכולה להיות אתגר. מכיסוח הדשא ועד גיזום משוכות, יש הרבה משימות שצריך לעשות באופן קבוע. אבל עם הכלים הנכונים, העבודה בחצר יכולה להיות משב רוח. הנה הצצה לכמה מהסוגים השונים של גוזמים וחוצים הקיימים בשוק כיום:

.

גוזמים אלחוטיים הם אופציה מצוינת עבור חצרות קטנות. הם קלי משקל וקלים לתמרון, ואתה לא צריך לדאוג ממידה על כבלים.
גוזמים המונעים בגז הם חזקים יותר מדגמים אלחוטיים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור חצרות גדולות יותר. עם זאת, הם גם כבדים יותר וקשים יותר לטיפול.
גוזמים חשמליים הם דרך ביניים טובה בין דגמים אלחוטיים ומונעי גז. הם קלים למדי וקלים לשימוש, אבל עדיין יש להם מספיק כוח להתמודד עם עבודות קשות יותר.
גוזמים מאחור מושלמים עבור נכסים גדולים. הם מחוברים למכסחת רכיבה או לטרקטורון, כך שאתה יכול לכסות הרבה קרקע במהירות. עם זאת, הם עשויים להיות קשים לתמרון סביב מכשולים.

לא משנה מה צרכי תחזוקת החצר שלך, בטוח שיש גוזם או כורת עצים שמתאימים לעבודה. עם כל כך הרבה אפשרויות שונות בשוק, אתה בטוח שתמצא את הכלי המושלם עבור הבית שלך.

איך תדע איזה סוג של גוזם או לוגר הכי מתאים לצרכים שלך

לא כל הגוזמים נוצרו שווים. דגמים שונים מיועדים למטרות שונות, ולכן לפני שאתם מבצעים רכישה, חשוב לחשוב למה אתם צריכים את הגוזם. אם אתם מעוניינים בעיקר בגזירת דשא ועשבים שוטים, אז גוזם המופעל באמצעות סוללה אמור להספיק. עם זאת, אם אתה גם צריך להתמודד עם מברשות עבות יותר, אז תצטרך דגם חזק יותר שיכול להתמודד עם צמחייה קשה יותר. גוזמים המונעים בגז הם בדרך כלל יקרים יותר מדגמים המונעים על ידי סוללה, אך הם מציעים יותר כוח וזמן ריצה. כשמדובר בכריתת עצים, סוג הכורת שאתה צריך יהיה תלוי בגודל העצים שעימם אתה מתמודד. אם אתה מתעסק בעיקר עם עצים קטנים ומברשת, אז כורת עצים ידנית אמור לעשות את העבודה. עם זאת, אם יש לך עסק עם עצים גדולים יותר, אז תצטרך כורת עצים רכוב על טרקטור שיכול להתמודד עם המשקל הנוסף. לא משנה איזה סוג של גוזם או לוגר תבחר, הקפד לקרוא את הביקורות לפני ביצוע הרכישה. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר איכותי שיענה על הצרכים שלכם.

אילו גורמים כדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירת גוזם או לוגר

כשמדובר בציוד חשמל חיצוני, אין פתרון אחד שמתאים לכולם. הגוזם או הכורך הטוב ביותר עבור הצרכים שלך תלוי במגוון גורמים, כולל גודל הנכס שלך, סוגי הצמחייה איתה אתה מתמודד והשטח. הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשאתה קונה גוזם או לוגר.

.

שקול את גודל הנכס שלך. אם יש לך מגרש גדול עם הרבה עצים ושיחים, תזדקק למכונה חזקה שיכולה להתמודד עם צמחייה עבותה. מצד שני, אם יש לכם חצר קטנה יותר עם דשא מטופח ברובו, תוכלו להסתדר עם גוזם פחות חזק.

לאחר מכן, חשבו על סוגי הצמחייה איתם תתמודדו. אם אתה גוזם בעיקר דשא ומברשת קלה, כל גוזם יתאים. אבל אם יש לך עסק עם מברשת כבדה יותר או אפילו עצים קטנים, תצטרך מכונה כבדה יותר. הקפד לקרוא את המפרט בעיון כדי לוודא שהגוזם שתבחר יכול להתמודד עם סוג הצמחייה שיש לך.

קחו בחשבון את השטח של הנכס שלכם. אם יש לך חצר שטוחה, כל גוזם יתאים. אבל אם הנכס שלך הוא הררי או שיש לו שטח מאתגר אחר, חפש גוזם שתוכנן במיוחד עבור התנאים האלה. שוב, שימו לב למפרטים כדי לוודא שאתם מקבלים את המכונה המתאימה לעבודה.

איפה אתה יכול למצוא את המבצעים הטובים ביותר על גוזמים וחוצים

כשזה מגיע למציאת המבצעים הטובים ביותר על גוזמים וחוצים, יש כמה מקומות עיקריים לחפש. אחד מהם הוא אתרי מכירות פומביות מקוונות כמו eBay, שבהם אתה יכול למצוא לעתים קרובות ציוד בשימוש קל בשבריר מהמחיר הקמעונאי. אפשרות נוספת היא לבדוק עם מרכז הגן או המשתלה המקומית; ייתכן שהם יוכלו להציע הנחות על סחורה שזה עתה הגיעה שעדיין לא פורקה והוצגה לתצוגה. לבסוף, אל תשכחו ממכירות מוסך ושוקי פשפשים; אתה אף פעם לא יודע איזה סוג של אוצר אתה עלול למצוא. עם קצת סבלנות והתמדה, בטוח תמצא את הגוזם או הכורת שאתה צריך במחיר שאתה יכול לעמוד בו.

כיצד לתחזק את הגוזם או הכורך שלך כך שיחזיק מעמד זמן רב יותר

. כל גוזם או לוגר יחזיק מעמד זמן רב ביותר ויעבוד בצורה הטובה ביותר עם טיפול קבוע. בין אם מונעים בגז או חשמליים, לכלים אלה יש חלקים נעים רבים שצריכים להישמר נקיים ומשומנים היטב. בדוק במדריך למשתמש שלך לוח זמנים תחזוקה, אבל באופן כללי, כדאי לנקות את מסנן האוויר כל כמה שבועות ולהחליף אותו מדי שנה. יש להחליף גם את המצת מדי שנה. עקבי תלוי באיזו תדירות אתה משתמש בגוזם או בחותך, ייתכן שיהיה עליך להשחיז את הלהב בתדירות גבוהה יותר. להב עמום לא רק גורם לביצועי חיתוך גרועים אלא יכול גם להזיק לכלי. הקפד תמיד לנתק את מקור החשמל לפני ביצוע כל תחזוקה. עם קצת טיפול, הגוזם או הכורך שלך יספקו שנים של שירות נאמן.

טיפים לפתרון בעיות לבעיות נפוצות עם גוזמים וכורתי עצים

אחד הדברים הכי מתסכלים שיכולים לקרות כשאתה מנסה לבצע את עבודתך בחצר הוא תקלה בגוזם או בכורת העצים שלך. למרבה המזל, יש כמה עצות לפתרון בעיות שבהן תוכל להשתמש כדי לנסות לתקן בעיות נפוצות. אם הגוזם שלך לא מופעל, בדוק את מפלס הגז והשמן. אם הם נמוכים, מלא אותם מחדש ונסה שוב. אם זה לא עובד, אז אולי תצטרך להחליף את המצת. בעיה נפוצה נוספת היא שקו הגוזם לא מתקדם. זה נגרם בדרך כלל מהצטברות של פסולת בראש הגוזם. כדי לתקן זאת, פשוט הסר את הראש ונקה אותו עם מברשת. אם הגוזם שלך רוטט יתר על המידה, ייתכן שהסיבה לכך היא להב פגום או לא תואם. בדוק את הלהב ובמידת הצורך החלף אותו בחדש. על ידי ביצוע טיפים לפתרון בעיות אלה, תוכל להפעיל מחדש את הגוזם או את מכשיר האגן שלך תוך זמן קצר.

אביזרים שיכולים להקל על השימוש בגוזם או בכורת עץ

כפי שכל בעל קרקע יודע, גוזם או עצים יכולים להיות כלי חיוני לשמירה על מראה נכס מסודר ומסודר. אבל השימוש באחד מהמכשירים האלה יכול להיות גם קצת כאב, במיוחד אם אין לך את האביזרים הנכונים. הנה כמה דברים שיכולים להקל על השימוש בגוזם או בכור:

ודא שיש לך זוג כפפות טוב. גוזמים וקוצצים יכולים שניהם לייצר חום רב, כך שתרצה להגן על הידיים שלך מכוויות. השקיעו בלהב איכותי. להב עמום לא רק יגרום לעבודה להימשך זמן רב יותר, אלא שהוא גם יכול להיות מסוכן. ושקול להרים תיק נשיאה. זה יעזור להגן על גוזם או לוגר שלך מפני נזק בזמן שאתה מוביל אותו. עם האביזרים הנכונים, שימוש בגוזם או לוגר יכול להיות קל וללא כאבים.

טיפים לשימוש בטוח בגוזם או לוגר

.

לפני השימוש בגוזם או לוגר, הקפד לקרוא את המדריך למשתמש ולמלא אחר כל הוראות הבטיחות. הנה כמה טיפים כלליים שכדאי לזכור:

תמיד ללבוש משקפי מגן וכפפות בעת שימוש בגוזם או בכור.
ודא שהלהב חד ובמצב טוב.
אין להפעיל את הגוזם או הכורם ליד אנשים או בעלי חיים אחרים.
היזהר בעת טיפול בבנזין או שמן.
שמור על האזור שמסביב לגוזם או לוגר נקי מפסולת ומכשולים.
נתק את מקור החשמל לפני ביצוע כל תחזוקה על הכלי.
היזהר בעת חיתוך ליד גדרות, חיווט או חפצים אחרים שעלולים להינזק מהלהב.
לעולם אל תנסה לקצץ חוטי מתכת או כבלים עם גוזם או לוגר.
אחסן את הגוזם או הכורם במקום בטוח כאשר אינו בשימוש.

היתרונות של שימוש בגוזם או בכור

גוזם, הידוע גם בתור גוזם דשא, הוא כלי גינון המשמש לקצוות מדשאות וערוגות פרחים. הוא מורכב מלהב או קו שמסתובב במהירות גבוהה, מה שהופך אותו לאידיאלי לחיתוך דשא קשה ועשבים שוטים. ניתן להשתמש בגוזם גם ליצירת קווים ישרים ופינות מסודרות בגינה שלך. עצים הוא סוג אחר של כלי גינון המשמש להסרת גדמי עצים ושורשים. הוא מורכב מלהב מתכת ארוך שמותקן על בום. הבום מחובר לטרקטור או לרכב אחר, והלהב מסובב במהירות גבוהה, מה שהופך אותו לאידיאלי לחיתוך שורשים וגדמים קשים. עצים משמשים גם לפינוי קרקע לפרויקטי בנייה.

מסקנה

גוזמים וחוצים הם כלים חיוניים לשמירה על מראה נכס מסודר ומסודר. על ידי ביצוע הוראות הבטיחות והקפדה על זהירות בעת חיתוך, אתה יכול למנוע פציעה בזמן השימוש במכשירים אלה. בנוסף, על ידי שימוש בגוזם או לוגר אתה יכול לחסוך זמן ומאמץ בעת השלמת עבודת החצר.

שאלות נפוצות אודות איך לבחור גוזם או לוגר

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן גוזם או לוגר?

כאשר אינך בשימוש, הקפד לאחסן את הגוזם או לוגר במקום בטוח. בנוסף, הקפד לנתק את מקור החשמל לפני ביצוע כל תחזוקה על הכלי.

מהן כמה בעיות נפוצות עם גוזמים וקוצצים?

כמה בעיות נפוצות כוללות הצטברות של פסולת בראש הגוזם, מה שעלול לגרום לקו לא להתקדם. בעיה נוספת היא גוזם רוטט, אשר נגרם לעתים קרובות על ידי להב פגום או לא תואם.

האם ניתן להשתמש בגוזם או לוגר לקיצוץ חוטי מתכת או כבלים?

לעולם אל תנסה לקצץ חוטי מתכת או כבלים עם גוזם או לוגר. זה יכול לגרום לפציעה חמורה.

מהם היתרונות של שימוש בגוזם או לוגר?

גוזמים וחוצים הם כלים חיוניים לשמירה על מראה הנכס שלך מסודר ומסודר. הם יכולים גם לחסוך לך זמן ומאמץ בעת השלמת עבודות בחצר.

.

.

תוכן

On Key

תוכן קשור

גיזום עצים מעל בתי קברות ומצבות

בתי קברות ומצבות הם מקומות קדושים ורגישים. הם מהווים מקום מנוחה אחרון עבור יקיריהם של אנשים, וחשוב לשמור עליהם בצורה מכובדת. גיזום עצים מעל בתי

דילוג לתוכן